POZOR 12-20.3.2024 odstávka z důvodu rozšiřování prostor. Děkujeme za pochopení , zboží bude expedováno 21.3.2024...........................................................................................................................................................................................................................❗❗❗❗ DOPRAVA NAD 1000kč po ČR ZDARMA ⚡⚡⚡ PLUS DALŠÍ MNOŽSTEVNÍ A VĚRNOSTNÍ SLEVY ❗❗❗

Výprava snů

Na začátku léta  jsme s kamarádem podnikli čtyř denní výpravu na naši novou loď. Sraz jsme měli ve čtvrtek po obědě a to jsme ještě nevěděli co nás všechno čeká. Nachystali jsme loď a vypluli na předem vytypovanou část jezera, kde jsme ještě nikdy nelovili. Přijeli jsme na místo a začala rutina, zakotvit loď, poskládat věci a najít si místa lovu. Kdo kde bude chytat jsme měli dopředu domluvené, aji když jsme ještě nevěděli co se skrývá pod hladinou. Já měl levou stranu od lodě a kamarád pravou. Vyjíždím na vodu mapovat místa k lovu.  Asi po hodině mám uložené dva body v gps. První místo mám vzdálené asi 100m od lodě na mírném bahýnku mezi keři a druhé místo mám 130m vzdálené na přechodu bahna a tvrdého dna. Začali jsme chystat udice a jak to tak na Pálavě bývá, z ničeho nic změnila obloha svoji barvu na černou a začalo pršet. Nebylo kam spěchat, zakrmené jsem měl, to jsem udělal hned jak jsem místa uložil do echolotu. V klidu si vaříme kávu a čekáme až se počasí umoudří, protože podle předpovědi pršet vůbec nemělo. Když jedeme na loď, vždy pečlivě a pravidelně sledujeme sílu a směr větru. Díky aplikacím na telefonech to není nic těžkého, ale za to to ušetří mnohdy mnoho problémů. Mnoho lidí toto podceňuje a to je velká chyba, obzvláště na Pálavě, která dokáže být vážně krutá. Vždy dbejte v první řadě na svoje zdraví. Někdy je nejlepší volbou se odkotvit, jet do přístavu, přečkat tam rozmar Pálavy a pak se vrátit zpět na vodu.

Je něco okolo jedenácté večer a stále silně prší. Dnes již nechytáme, v klidu zaleháme do spacáku a doufáme, že ráno bude lepší počasí a díky dešti bude aktivita ryb větší, než do teď panovala po celém jezeru. O půl čtvrté ráno mě budí budím a otvírám oči a zjišťuji, že déšť nás naštěstí opustil.

Navlékám na udice  nachystané návazce a sedám do člunu a jedu ke svým místům. První zavážím prut mezi keře, zde dávám připravovanou novinku pro rok 2022 SSK s pop up Fine Pineapple, pokládám a okolo rozhodím asi kilo boilies. Na druhý prut dávám osvědčenou pálavskou kombinaci 1x24mm Squid Pepper,1x24mm Top8mix a obaluji do pasty Salmon LT. pokládám na rozhraní bahna a tvrdého dna okolo házím 20 kuliček obou příchutí. Vařím si kávu a koukám na východ slunce, užívám si té pohody a klidu. V sedm hodin ráno se mi rozjíždí prut s SSK a po chvilce u člunu vysvobozuji asi 8kg kapříka. Znovu pokládám a vracím se na loď.

Po obědě si lehám a s plným břichem začínám usínat, když se mě rozjíždí prut s "pálavskou" kombinací. Chvíli mi trvá, než si uvědomím co se děje, ale za chvilku držím v ruce prut a skáču do člunu. Ryba stále jede po své ose a dojíždím ji asi 300m od místa kde jsem měl montáž položenou. Ryba je pode mnou a začíná asi desetiminutový boj, kdy jsem rybu vůbec ani nezahlédl a nechal se jen vozit po vodě. Naštěstí ryba jela asi metr a půl pod hladinou a nezajela do žádné vázky. Už mě bolely ruce a tak se opírám do prutu a na chvíli jsem kapra zahlédl a hned jsem věděl že je to slušná ryba. Po další desetiminutovém přetahování se ryba vynořila a já ji na první dobrou podebral. Oddělal jsem tyčku od podběráku a teprve až jsem dával rybu do člunu jsem viděl co jsem vůbec chytil za monstrum. Obrovskej šupináč s velikým pupkem.V ten moment jsem věděl, že je to můj nový osobák a nejde slovy popsat to štěstí a pocit radosti.

"Pálavská" kombinace opět nezklamala a teď si na konto připisuje další rybu z kategorie 20+.

S kamarádem jsme jeli s rybou na břeh, zvážili ji a přiznám se, že v té euforii jsem rybu ani nezměřil( ale vždyť je to jedno, důležité jsou vzpomínky), udělali jsme krátké video, pár fotek a můj nový osobák s váhou 25,8 kg dostává svobodu a majestátně si odplouvá do svého domova. Děkuji svatému Petrovi.

Vracíme se na loď, vyvážíme pruty a do neděle jsme chytili každej ještě jednoho kapra okolo 13 kg.

Tato výprava se podepsala do mého rybářského života a budu si ji živě pamatovat hodně dlouho. Kdyť přesně o tom je rybaření, o zážitkách od vody ,umět si užívat krásy přírody a v neposlední řadě o krásných úlovkách. Každá výprava je jiná a každá ulovená ryba nese jiný příběh.

Všem slušným rybářům přeji ten adrenalin a pocit štěstí při pohledu jak rekordní ryba zrovna dostává svobodu a odplouvá do hlubin.