POZOR 12-20.3.2024 odstávka z důvodu rozšiřování prostor. Děkujeme za pochopení , zboží bude expedováno 21.3.2024...........................................................................................................................................................................................................................❗❗❗❗ DOPRAVA NAD 1000kč po ČR ZDARMA ⚡⚡⚡ PLUS DALŠÍ MNOŽSTEVNÍ A VĚRNOSTNÍ SLEVY ❗❗❗

Překvapení z řeky

Ahoj všem rybářům a příznivcům naší rybářské rodiny.
Po menších nezdarech na mé domovské řece, jsem se s mou přítelkyní a parťákem vydal na čtyřdenní výpravu na řeku Vltavu. Počasí mělo být velmi proměnlivé a to se mi jevilo jako to pravé.
Zkoušel jsem poprvé kouli Squid Pepper. Prostě ta koule se mi hrozně líbila a tak jsem ji tam na levý prut doleji po proudu dal a poté přikrmil jen hrstkou boilie stejné příchutě. První večer byl plný očekávání, ale bohužel signalizátory zůstaly potichu. Druhý den jsem měl strategii pořád stejnou, po celodenním pařáku se o půl osmé večerní ozval pravý prut kde byl samozřejmě Squid Pepper. Byl to padák a po kontaktu jsem si říkal, že by to mohla být hezká ryba. Ihned jsme šli s parťákem do člunu a po zhruba 15 minutovém souboji jsme podebrali krásného zdravého šupíka s čistou váhou 8,5 kg. Byl jsem nadšený. Následovalo rychlé focení pro vzpomínku a putoval zpět do vody. Do půlnoci se už nic nedělo.
Ráno po čtvrté hodině jsem vyvezl pruty a na pravém prutu, byl opět nastražen Squid Pepper. A o půl šesté dostávám další padák. Po kontaktu ryba hned jela do vázky u břehu. Parťák hned vzal člun a my jeli za rybou neznámé velikosti.
Ryba nakonec sama vyjela na volnou vodu a já si mohl užít nádhernou ranní zdolávačku z lodě. Ovšem tato ryba nám dala zabrat a žádný metr jsem nedostal zadarmo. Zhruba po půl hodině se ryba dostala na hladinu a já nevěřil svým očím. Už jsem se jen modlil, aby skončila v podběráku. Povedlo se a my jsme měli na podložce ohromného šupináče. Po zvážení a odečtení saku nám váha ukázala neskutečnou váhu 21,5 kg. Bylo to neuvěřitelné a můj nový osobák byl na světě. Takový pocit bych přál opravdu každému. Kapra jsem si opět zdokumentoval a poté jsme si všichni společně užili pouštění toho říčního mohykána. Těžko říci kdo z toho zdolávání byl více v šoku, jestli já nebo kapr. Každopádně na tuto rybu nikdy nezapomenu a to jsou ty chvíle, proč se vyplatí k té vodě jezdit. Squid Pepper ukázal svou sílu a na tuto kuličku budu vsázet i dále.