POZOR 12-20.3.2024 odstávka z důvodu rozšiřování prostor. Děkujeme za pochopení , zboží bude expedováno 21.3.2024...........................................................................................................................................................................................................................❗❗❗❗ DOPRAVA NAD 1000kč po ČR ZDARMA ⚡⚡⚡ PLUS DALŠÍ MNOŽSTEVNÍ A VĚRNOSTNÍ SLEVY ❗❗❗

Království komárů

Koncem srpna jsem s kamarádem vyrazil na mou oblíbenou svazovou pískovnu.

K vodě jsme dorazili v úterý odpoledne, SLÁVA můj oblíbený flek je volný! Ihned jsme rozbalili člun a pruty. Zavezli jsme, připravili tábořiště, do půlnoci ještě času dost. Jedno místo jsem zakrmil Squid Pepperem a halibut peletama a na druhé místo jsem zvolil River Fuit.

Jelikož jsme dorazili odpoledne, tak jsem nečekal do rána žádný záběr. Ve 22:30 k mému velkému překvapení přišla jízda na squid pepper, nečekal jsem nic velkého, tak jsem ani nelezl do člunu a spoléhal jsem, že ryba nezajede do vázek, kterých na této vodě je požehnaně. Z malé ryby se vyklubal starý zjizvený lysec (foto nedoložím, kvůli špatné kvalitě. BOOM začátek snů. Znovu zaveženo a chvíli po 23. hodině další jízda na stejnou nástrahu a ze stejného místa. Cítím obrovský tah a než jsem stihl vyjet za rybou, zajela mi do vázky.

Druhý den se táhl ve znamení mnoha záběrů a velkého množství smůly. Všech pět ryb opět zabralo na skvěle šlapající squid pepper, bohužel žádná se nedostavila na břeh, River Fruit stále mlčí.

Třetí den ráno při závozu jsem pořádně zakrmil obě místa v 6 mě probírá záběr, konečně se taky probral river fruit, bohužel v dálce jsem viděl amura, jak jednou mrsknul hlavou u hladiny a zbavil se háčku, nevadí konečně něco i z druhého místa. Znovu zavezeno a v 11 další jízda na River Fruit, byl jsem hned ve člunu a po 20 minutách souboje se objevuje v podběráku překrásný šupináč o délce rovných 100 cm a váze 15 kg BOMBA. Odpoledne bylo dost vyčerpávající na místo najeli menší kapři o váze do 5 kg, Squid Pepper mlčí.

Poslední den výpravy na minutu přesně v 6:00 jako minulý den mě budí záběr na River Fruit, opět vídím u hladiny torzo mohutného amura a opět mě přelstil (příští rok si na ty amury došlápnu). Věřte nebo ne, ale na minutu přesně v 11:00 jako minulý den záběr se probralo místo, kde bylo krmeno squid pepprem. Brutální souboj, kapr nedal ani centimetr vlasce zadarmo, ale povedlo a na světě je můj nový osobák tlustý šupináč. Který měřil 86cm a vážil 19 kg.

Děkuji Lukáši Trnkovi za skvěle funkční boilies, které mi sprostředkovali skvělé zážitky.

Koncem září razíme s bráchou a kamarádem na Orlík, tak se zase ozvu.